Product: Ooshirts Delivery Service Clear all filters (22 of 22 reviews match)
filters
seller:
Show
state:
Show
city:
Show
product:
I would think as a company, if your "computer system" notified you of an issue 6 days prior to the delivery date, you would have the decency to contact the purchaser. I am BEYOND disappointed and will definitely not be ordering from here again. I now get to explain to 67 parents that their child will not receive their shirt...
Read more
ooShirtsRep
ooShirtsRep
Ooshirts Verified Representative

Hi I am sorry to hear of the frustration that you have experienced with your order. That is certainly not the level of service we strive to provide here at ooShirts. Please pr...

Product
Ooshirts Delivery Service
#927778
I had ordered from ooshirts before and had a professional experience. Recently I placed an order for t-shirts for my football team. I am a coach and got the team excited about creating a culture and the team was told that they would be receiving tshirts prior to the...
Read more
ooShirtsRep
ooShirtsRep
Ooshirts Verified Representative

Hi I am sorry to hear of the frustration that you have experienced with your order. That is certainly not the level of service we strive to provide here at ooShirts. Please pr...

2.1
Product
Ooshirts Delivery Service
I didn't like
  • Never received product
  • Delivery not on time
#913825

This place assured delivery by August 22. On August 30 there is still no response to multiple inquiries via phone, text message, email, Skype, facebook posting, etc. I was never warned of delay. I keep recieving same message on tracking page stating " it's on its way...
Read more
ooShirtsRep
ooShirtsRep
Ooshirts Verified Representative

Hi I am sorry to hear of the frustration that you have experienced with your order. That is certainly not the level of service we strive to provide here at ooShirts. Please pr...

Product
Ooshirts Delivery Service
#910051

Ooshirts Delivery Service Review

#933337
1.8
Details
I ordered my shirts for an event and paid extra to make sure I would have them on time. Instead they showed up the day after my event and dis not even have the names printed on them (which I also paid extra for). The customer service reps are beyond hard to get a hold of and when I did they were no help. Horrible experience and I would never recommend to anybody.
Comment
Show
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Location
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Value for money
Warranty
Website

Ooshirts Delivery Service Review

#884641
1.0
Details
Ooshirts charged a 25% premium for me to have shirts delivered on 7/12/16, and then they delivered the shirts on 7/18/16. I am arguing with tgem now to get my money back as the shorts were for a family reunion on 7/16/16!
Comment
Show
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Location
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Value for money
Warranty
Website

I ordered 12 T-Shirts on Jun 22.and I paid it same day. Today is July 25 and I have not received them.I sent two messages to the company that what happened but I did not get an answer.So I just want to know why change the delivery date of each week? And I want to know...
Read more
ooShirtsRep
ooShirtsRep
Ooshirts Verified Representative

Hi I am sorry to hear of the frustration that you have experienced with your order. That is certainly not the level of service we strive to provide here at ooShirts. Please pr...

Product
Ooshirts Delivery Service
#888393
Horrible company. I paid $66 for 2 tshirts to be rushed, Supposed to receive by the 11th. When I didn't get them I tried calling, emailing and Live chatting no one would answer me. My function was on the 16th. I finally got them on the 18th. They are offering me a $33...
Read more
ooShirtsRep
ooShirtsRep
Ooshirts Verified Representative

Hi I am sorry to hear of the frustration that you have experienced with your order. That is certainly not the level of service we strive to provide here at ooShirts. Please pr...

Product
Ooshirts Delivery Service
#884992
OOshirts has the worst customer service ever...Run far away from this company. I rush ordered t-shirts to be delivered by a certain day and they were not delivered. I called to see why and OOshirts said, "We were out of stock the type of t-shirt you ordered". I had...
Read more
ooShirtsRep
ooShirtsRep
Ooshirts Verified Representative

Hello,I am sorry to hear of the frustration that you have experienced with your order. That is certainly not the level of service we strive to provide here at ooShirts. Please...

1.0
Product
Ooshirts Delivery Service
I didn't like
  • Customer service was awful default on promise to deliver product
#871323
I ordered 20 shirts for a women's conference.I ordered them on a Friday, needing them the following Friday, made it a rush order. The woman assured me they would arrive in time for the conference. On Weds. I get a call to approve the order. I said as long as I will get...
Read more
ooShirtsRep
ooShirtsRep
Ooshirts Verified Representative

Hello,I am sorry to hear of the frustration that you have experienced with your order. That is certainly not the level of service we strive to provide here at ooShirts. Please...

2.4
Ooshirts East Berlin, Pennsylvania
Product
Ooshirts Delivery Service
I liked
  • Selection
I didn't like
  • Late delivery
#870821
I had to dispute the order charge because ooshirts never followed up on the refund claim they told me to make on their website after missing the deadline. They also can't cancel an order after it is placed even though they changed the delivery deadline that was...
Read more
ooShirtsRep
ooShirtsRep
Ooshirts Verified Representative

Hi I am sorry to hear of the frustration that you have experienced with your order. That is certainly not the level of service we strive to provide here at ooShirts. Please pr...

Product
Ooshirts Delivery Service
#863612
I wish I had read these reviews before I got ripped off as well!I paid the expedited shipping was promised shirts by yesterday. These were for a charity event for Cystic Fibrosis my daughter passed last year and we walk in her honor now I have nothing So disgusted with...
Read more
Anonymous
Anonymous

The same thing just happened to me. UGH..

1.0
Product
Ooshirts Delivery Service
I didn't like
  • Being ripped off
#847267
Multiple orders, multiple issues, multiple hours spend on hold waiting for someone to pick up on the other line and experience they're "customer service." Customer service is supposed to be where I go in, order a product, and get served the item I requested. My first...
Read more
2.0
Ooshirts Fort Bragg, California
Product
Ooshirts Delivery Service
I liked
  • Easy to use designer
  • Design abilties
I didn't like
  • Product
  • Being lied to
  • Waste of time and effort resolving issues
#819251